Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 1 October 2011 | 23:55 | 0 Atasinchi
Mataku sentiasa terlihat ke wajahmu,
Tetapi aku tidak boleh untuk mencintaimu,..
kerana bukan aku di hatimu..
Aku hanyalah seorang kawan sepermainan bagimu..

Kau mempunyai wajah,,..
Oleh sebab itu,,
Ramai yang terpikat denganmu,
Itu membuatkan peluang aku untuk menjadi kekasih hatimu semakin tipis..

Kau cinta pertamaku..
Susah untuk aku melupakanmu..,,
Benarkah kata orang bahawa cinta pertama susah untuk dilupakan??
Bagiku, benar kata mereka
Walaupun kau telah menyakiti hatiku,..
Tetapi aku tidak boleh untuk membenci mu..
Apakan lagi untuk melupakan mu..

Pabila aku lihat engkau bermesra dengan gadis yang lain,
Sakitnya bagaikan hatiku tertusuk beribu pisau..
Walaupun aku bukannya menjadi pilihan hatimu..
Aku tetap berpuas hati kerana setiap hari aku berkesempatan untuk melihatmu..

Dengan melihat senyumanmu sahaja,,
Aku memikir,
Kau tidak perlukan aku untuk senyumanmu..
Aku sentiasa memikir begitu..

Tetapi mengapa hatiku untuk melepaskanmu amat berat...
Itu bermakna..
kau sentiasa di hatiku...
:)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here
I hope you will enjoy my very simple and this cute template.. Please follow me , leave a message for me , and I will follow you back =)
_______________________________________
◕ Jerit Sini ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Sejarah ◕

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google